dilluns, 10 de gener del 2005

Escacs gòtics (3)

Fa un temps em vaig interessar pels escacs gòtics. Però els vaig abandonar una miqueta. Ara he vist que han fet un campionat d'escacs gòtics entre programes informàtics que es dediquen a això. Els de chessville, que sembla que també els agrada el tema dels escacs gòtics, n'han fet tot un article bastant complert.

El meu principal problema en aquests moments és que per interessar-m'hi una mica més, necessitaria un tauler de 8x10 per mirar les partides que hi ha a l'article de chessville. Però no el tinc. Ni crec que m'interessi tenir-lo. Amb els escacs normals ja en tinc prou. Però segur que hi ha bones partides per qui tingui un tauler 8x10 (algú en té algun?) Tot i així, al final hi ha diagrames interessants (B, no em refereixo a la foto on hi ha l'inventor dels escacs gòtics davant d'una pantalla, que ens coneixem!!!)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Com et passes amb mi!! :-)
B.

Matgala ha dit...

Què vol dir, que em passo amb tu...? Si jo no hagués fet el comentari i haguessis entrat a mirar a l'enllaç, no m'haguessis fet el comentari? Jo posaria la mà al foc que ho haguessis fet...